Miltä näyttää markkinoinnin tulevaisuus? Entä oma tulevaisuutesi markkinoinnin tekijänä?

Hasan & partnersin Riku Vassinen kurkistaa kristallipalloon ja spekuloi, mikä tulee oikeasti mullistumaan markkinoinnissa ja toisaalta minkä asioiden suhteen vastaukset saattavat löytyä historiasta.

Käymme läpi:

  • Onko brändi on tulevaisuudessa yritysten ainoa erottautumistekijä?
  • Tullaanko luovuus monistamaan ja joutuvatko kaikki markkinoinnin tekijät vielä elinaikanamme työttömiksi?
  • Miksi brändien tulisi pitää pilke silmäkulmassa nykyistä enemmän ja nauraa erityisesti itselleen?

Asiantuntija
Riku Vassinen, CEO, hasan & partners

Riku saapui vuonna 2022 Suomeen hasan & partnersin toimitusjohtajaksi tehtyään pitkän uran kansainvälisissä mainostoimistoissa. Hän on työskennellyt kolmella eri mantereella (Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa) yli 15 vuotta ja tehnyt yhteistyötä sellaisten suurbrändien kuin Unilever, Google, HSBC, Uber, Netflix, Coca-Cola ja Diageo kanssa.

Kesto
1:17:04

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa