Voisiko suomalainen markkinointi olla vientituote?

Vuoden 2022 markkinoinnin megatrendeiksi on lukuisissa julkaisuissa ennustettu:

  • vastuullisuus
  • läpinäkyvyys
  • inklusiivinen luovuus ja innovaatiot
  • uudet teknologiat

Webinaarissa avataan markkinoinnin megatrendejä ja kerrotaan onnistumisten kautta, miksi insinöörikansamme arvoilla ja asenteilla ladatun markkinoinnin hetki on juuri nyt.

Asiantuntija
Jyrki Poutanen, Chief Creative Officer \ Partner at TBWA\Helsinki

Adweek on listannut Jyrkin ensimmäisenä suomalaisena maailman 100 luovimman henkilön joukkoon.

Kesto
1:12:31

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa