Paraskin tuote myy varmasti enemmän, kun sitä markkinoi. Mutta miksi silti niin harva suomalainen pk-yritys panostaa markkinointiin? Onko vika kansan geeneissä, naamassa ja vai neuvostohenkisessä kulttuurissa? Vai saadaanko markkinointimylly käyntiin sen mahdollisuuksista lisää kertomalla?

Tässä webinaarissa käydään läpi taktisen ja brändimarkkinoinnin perusteita: mitä muuta se voi olla, kuin Facebook-postailua, TV-mainontaa tai käyntikorttien suunnittelua? Kyse ei ole kanavien tai keinojen vastakkainasettelusta, vaan työkalupakista, josta firman osaava markkinointivastaava valitsee tarpeeseensa sopivan meisselin valittua liiketoimintastrategiaa edistämään.

Asiantuntija
Jukka Niittymaa, myyntijohtaja, markkinointiviestintätoimisto Sherpa

Kesto
56:44

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.