Miten kehität B2B-markkinoinnin strategiaa kohti kysynnän luomista?

Liidien hankinta on tunnettu digitaalisen markkinoinnin strategia, jota kyseenalaistamaan on noussut viime vuosina toisenlainen strategia – kysynnän luominen.

Miten liidien hankinta käytännössä toimii? Entä mitä tarkoittaa “kysynnän luominen”? Miten nämä eroavat toisistaan ja kumpi strategia tuottaa parempia tuloksia? Käymme läpi molempien peruspiirteitä ja käytännön toteutusta.

Palaute webinaarista
”Kiinnostava aihe ja hyvä esitys kaiken kaikkiaan. Koen, että osaamiseni karttui ja sain välineitä keskusteluun myyntitiimimme kanssa.”

”Tätä webinaaria oli erittäin mielenkiintoista seurata, Lauralla oli todella kattava esitys tärkeästä aiheesta. Olisin voinut kuunnella sen 3 tuntia tästä aiheesta, mutta hyvä tiivistys.”

”Selkeä setti ja sai paljon vahvennusta omalle tekemiselle.”

Asiantuntija
Laura Myllykoski, B2B markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle

Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.

Kesto
1:08:43

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa