Kuinka tehdä markkinoinnin operaatioista ketterämpiä?

Webinaarissa käymme läpi, mistä ketterä markkinointiorganisaatio koostuu ja minkälaisilla konkreettisilla kehitysaskeleilla isokin markkinointiorganisaatio voi toimia ketterämmin.

Syvennymme seuraaviin osa-alueisiin:

  • Dataan pohjautuva tekeminen ja pääsy dataan
  • Keskeisten markkinointimateriaalien rooli, kuka omistaa ja mitä?
  • Organisaation toimintatavat ja ketterä operointimalli

Asiantuntija
Ilona Kuusela, Managing Consultant, Columbia Road

Ilona toimii markkinointiteknologiakonsulttina ja markkinointiteknologiatiimin suunnannäyttäjänä. Hän on johtanut lukuisia growth hacking -kursseja ja auttanut lukuisia asiakasyrityksiä markkinointiteknologian ja tehokkaampien toimintatapojen implementoinnissa.

Kesto
1:04:16

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa