Kuinka tehdä markkinoinnin operaatioista ketterämpiä?

Webinaarissa käymme läpi, mistä ketterä markkinointiorganisaatio koostuu ja minkälaisilla konkreettisilla kehitysaskeleilla isokin markkinointiorganisaatio voi toimia ketterämmin.

Syvennymme seuraaviin osa-alueisiin:

  • Dataan pohjautuva tekeminen ja pääsy dataan
  • Keskeisten markkinointimateriaalien rooli, kuka omistaa ja mitä?
  • Organisaation toimintatavat ja ketterä operointimalli

Palaute webinaarista
”Hyvä ja ajatuksia herättävä. Mukava, että käydään jotain muutakin kuin vain substanssi -asioita läpi. Moni varmasti miettii näitä asioita omassa työssään, itse ainakin ollessani talon ainut markkinoinnin henkilö, joka yrittää saada tehtyä asiat järkevästi, nopeasti ja ilman kuormitusta.”

”Tämä Ilonan esitys, oli niin rehellinen ja hyvä. Hän tarttui vaiketa asiaa sarvista kiinni ja kertoi juuri ne ongelmakohdat mitä organisaatioissa ei itse uskalleta ottaa puheeksi.  Kiitos!”

Asiantuntija
Ilona Kuusela, Managing Consultant, Columbia Road

Ilona toimii markkinointiteknologiakonsulttina ja markkinointiteknologiatiimin suunnannäyttäjänä. Hän on johtanut lukuisia growth hacking -kursseja ja auttanut lukuisia asiakasyrityksiä markkinointiteknologian ja tehokkaampien toimintatapojen implementoinnissa.

Kesto
1:04:16

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa