Mitä on insight ja mihin sitä käytetään markkinoinnissa?

Tässä webinaarissa luova johtaja Tommi Laiho avaa meille omakohtaisia kokemuksiaan insight-työstä niin brändien parissa kuin tarinankerronnassa.

Käymme läpi:

  • Mitä on insight?
  • Miksi se on tärkeää?
  • Miten sitä löydetään?
  • Mihin sitä käytetään?

Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk

Tommi on ollut mukana luomassa tarinoita brändeistä 25 vuotta. Lisäksi hän on kirjoittanut yli 500 markkinointiaiheista kolumnia sekä julkaissut palkitun rikoskirjan Uhanalaiset.

Kesto
1:04:47

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa