Mitä kannattaisi mitata, miten usein ja ennen kaikkea – mitä sillä mitatulla tiedolla oikeastaan pitäisi tehdä?
Mitä tekemistä liiketoiminnan tavoitteilla ja somen tunnusluvuilla voi olla keskenään, mitä sudenkuoppia innokkaaseen mittaamiseen ja datatulvaan liittyy, ja miten sitä paljon puhuttua markkinoinnin mittaamista markkinoijan arjessa voi esimerkiksi tehdä.

Tämä webinaari johdattaa kuulijat digimarkkinoinnin tavoitteiden ja mittareiden maailmaan käytännönläheisin esimerkein.

Asiantuntijana on Anni Sarasti, asiakkuuspäällikkö ja asiantuntija, Grapevine Oy.

Kesto: 1:29:12

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!