Käytännön vinkit onnistuneisiin AdWords-kampanjoihin

Google-kampanjointi on helppo aloittaa, mutta yhtä helppo on hukata rahat vääriin toimenpiteisiin. Jotta saat toivottuja tuloksia, on kampanjan rakentaminen aloitettava seurannasta ja vasta sen jälkeen aletaan itse kampanjan rakentaminen ja siitä edelleen optimointi.

Tässä webinaarissa käymme läpi, mihin eri kampanjatyypit sopivat ja miten käytät työkaluja oikein. Jos maksat Googlelle euronkin mainosrahaa, hyödyt tästä!

Asiantuntija
Toni Voutilainen, Head of Paid Search, Tulos

Toni on harjoitellut Google-mainontaa yli sadalla miljoonalla eurolla. Hän on mainonnan testaamisen pioneeri ja yksi Suomen parhaista Google-tekijöistä. Tonilla on vuosien kokemus digitaalisesta markkinoinnista, ja hän on ollut mukana kasvattamassa yrityksistä menestystarinoita niin Suomen mittakaavassa kuin kansainvälisestikin. 

Kesto
1:05:46

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa