Mitä katetaan markkinointipöytään keksien tilalle?

Kolmannen osapuolen keksien käynnissä oleva poistuminen rikkoo digimarkkinointimallin; markkinoinnin vaikutusten seuraaminen, mittaaminen, optimointi ja tulosten aikaansaaminen nykymuodossaan muuttuvat. Miten markkinoijan tulisi varautua tähän?

Asiantuntija
Teemu Neiglick, CEO, Omnicom Media Group Finland

Teemun tehtävänä on huolehtia että OMG:n toimistojen asiakkaat kasvavat markkinoinnin keinoin. Hän on työskennellyt yli 20 vuotta digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin, analytiikan ja markkinoinnin strategisen suunnittelun parissa. 

Kesto
1:16:08

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa