Mitä katetaan markkinointipöytään keksien tilalle?

Kolmannen osapuolen keksien käynnissä oleva poistuminen rikkoo digimarkkinointimallin; markkinoinnin vaikutusten seuraaminen, mittaaminen, optimointi ja tulosten aikaansaaminen nykymuodossaan muuttuvat. Miten markkinoijan tulisi varautua tähän?

Asiantuntija
Teemu Neiglick, CEO, Omnicom Media Group Finland

Teemun tehtävänä on huolehtia että OMG:n toimistojen asiakkaat kasvavat markkinoinnin keinoin. Hän on työskennellyt yli 20 vuotta digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin, analytiikan ja markkinoinnin strategisen suunnittelun parissa. 

Kesto
1:16:08

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa