Mitkä kanavat valita ja miksi?

Digitaalinen kanavaviidakko eksyttää helposti kulkijan. Uusi kanavia pukkaa eetteriin jatkuvasti, jolloin markkinoijan on lähes mahdotonta tietää, mitkä kanavat pitäisi valita tukemaan brändityötä. Valintoja on tehtävä.

Asiantuntija
Marika Siniaalto, toimitusjohtaja, Grapevine Oy

Marika on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus digimarkkinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkoliiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Marika on toiminut aiemmin mm. verkkoliiketoiminnan kehittäjänä matkailualalla, verkkoviestinnän suunnittelijana julkisella sektorilla sekä IT-kouluttajana. Hän on myös ”Sosiaalisen median menestysreseptit” -kirjan kirjoittaja.

Kesto
1:07:32

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa