Mitä oikeasti tapahtuu, kun brändistrategia kohtaa arjen?

Vaikka brändipääoma muodostaa yhä suuremman osan yrityksen arvosta, käytännön brändinrakennuksen ja liiketoiminnan välille jää liian usein kuilu. Miksi?

Saat webinaarissa vahvaa näkemystä siihen, mitkä ovat brändinrakennuksen parhaat käytännöt ja yleisimmät virheet. Ja mikä tärkeintä: miten brändistä tulee koko yrityksen omaisuutta.

Asiantuntija
Marco Mäkinen, Chief Strategy Officer, TBWA\Helsinki

Marco Mäkinen on Suomen tunnetuin brändiasiantuntija, joka rakentaa brändejä teoriassa ja käytännössä. Hän on kirjoittanut brändeistä (Brändi kulmahuoneeseen, Bulkista brändiksi) ja auttanut Suomen johtavia brändejä 30 vuoden ajan. Hän toimii Chief Strategy Officer -tittelillä TBWA\Helsingissä ja osallistuu viikkotasolla TBWA:n globaalin strategiatiimin ja EMEA-alueen strategiaiskuryhmän toimintaan.

Kesto
1:16:10

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa