Miten ymmärrämme asiakkaiden tunteita, käyttäytymistä ja sitoutumista?

Datan ja empatia-analytiikan avulla voidaan ymmärtää asiakkaiden kokemia merkityksiä ja tunteita sekä ennakoida käyttäytymistä, sitoutumista ja osallisuutta. Onko brändisi rakkauden arvoinen?

Asiantuntija
Timo Järvinen, toimitusjohtaja & perustaja, NayaDaya

Timon tavoitteena on yhdessä tiiminsä kanssa vahvistaa brändejä, yhteisöjä ja yhteiskuntaa empatian avulla. Timo on yrittäjä ja kirjailija, jolla on 25 vuoden kokemus viestinnästä.

NayaDaya on suomalainen empatia-analytiikkayhtiö, joka tutkii tunteita, käyttäytymistä ja osallisuutta ilmiöiden ja brändien yhteydessä. NayaDayan metodi perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja algoritmiin.

Kesto
58:43

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa