Oletko brändinrakentaja vai oletko ns. bländinrakentaja?

Brändinrakentaminen on hankalaa. Vaikeinta on rakentaa brändi niin, että se on merkityksellinen asiakkailleen ja että se erottuu omassa kategoriassaan. Brändinrakennuksen sijaan onkin vaara päätyä ns. bländinrakentamiseen – eli luomaan brändiä, joka on täysin samanlainen kuin muut, ja joka pursuaa ns. kategoriakliseitä.

Tässä webinaarissa käymme läpi brändinrakentamisen merkitystä ja tapoja nykypäivän vinkkelistä.

Asiantuntija
Antero Jokinen, luova johtaja, AD, designeri, käsikirjoittaja ja kolumnisti

Yli 20 vuoden ajan Antero on tavalla tai toisella sotkeentunut brändien rakentamiseen. Hän on ollut mukana rakentamassa menestyksiä nollasta, mutta on myös joskus onnistunut nollaamaan menestyksiä. 

Kesto
1:12:36

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa