Joululahjoitus, ilmastokompensointi, sentinpyöristyskampanja…

Aktiivisempi yhteiskuntaan osallistuminen ja hyvän tekeminen ovat tulleet vahvemmin brändien agendalle. Tässä webinaarissa kuulet konkreettisin esimerkein, mitä pitää ottaa huomioon lahjoittamiseen liittyvää työtä suunniteltaessa.

Asiantuntija
Pia Tornikoski, pääsihteeri, Vastuullinen Lahjoittaminen ry

Pia toimii myös yrittäjänä ja on kouluttanut vuosien varrella satoja yhteisöjä. Esikoistietokirjailijana hän julkaisi keväällä opaskirjan ”Miljoonia (vai) mokkapaloja” yleishyödyllisen yhteisön varainhankintaan.

Kesto
1:01:37

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!