Tässä webinaarissa tuodaan esille brändien johtamiseen ja kehittämiseen liittyviä näkökulmia ja käydään lisäksi läpi konkreettisia työkaluja, joiden avulla jokainen voi kasvattaa oman brändinsä arvoa. Tänä päivänä pelkästään brändin erottuminen kilpailijoista ei ole riittävää, vaan keskiössä on, kuinka brändistä tehdään merkityksellinen asiakkaille ja yrityksen henkilökunnalle.

Asiantuntija
Tomi Härmä, strategiajohtaja, SEK
Tomilla on yli 20 vuoden tausta customer insightien luonnista sekä brändien systemaattisesta tiedolla johtamisesta. Hänen intohimonaan onkin datan luova ja monipuolinen hyödyntäminen yritysten päätöksenteossa ja markkinoinnin roolin kasvattaminen yrityksissä.

Kesto
1:02:44

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!