Termit asiakasymmärrys ja asiakaskokemus menevät usein suloisesti sekaisin. Molemmat toki toimivat liiketoiminnan mittareina, mutta parhaat asiakaskokemukset rakennetaan vain syvällä asiakasymmärryksellä. Asiakkaiden ymmärtäminen onkin sitten monimutkaisempi juttu – he kun eivät välttämättä oikein ymmärrä itsekään itseään.

Tässä webinaarissa saat konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä eroa on laadullisilla ja määrällisillä mittareilla ja mitkä ovat kummankin hyödyt ja sudenkuopat. Käsittelemme myös ketteriä menetelmiä ymmärryksen keräämiseen ja sen käyttämiseen, ja ennakoimme hieman tulevaisuutta. Ihmiset saattavat olla arvaamattomia, mutta lopulta aika johdonmukaisesti.

Asiantuntija
Anna Haverinen, FT, Insight strategi ja Design antropologi, Grundlage

Kesto
1:03:33

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!