Case Pohjola Vakuutus

Tässä webinaarissa avaamme asiakaskokemuksen omintakeisen leiman rakentamista ensin yleisellä tasolla, minkä jälkeen kerromme oppeja arvolupauksen konkretisoinnista asiakaskokemuksen kehittämiseksi Pohjola Vakuutuksessa.

Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director, Frankly Partners, hasan & co.
Terhi Wimmer, Business Lead, Head of Marketing, Pohjola Vakuutus

Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja. 

Terhi on jo pitkään toiminut OP Ryhmässä erilaisten myynnin ja markkinoinnin transformaation koskevien muutoshankkeiden parissa. Hänen intohimonaan on johtaa muutoksia, joissa tavoitteena on ketterä asiakaskeskeinen toimintatapa paremman brändi- ja asiakaskokemuksen tuottamiseksi.

Kesto
1:04:55

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa