Asiakaskeskeisyys nostaa markkinoinnin maailmankartalle

Pureudumme organisaatioiden asiakaskeskeisyyden maturiteettiin – työkaluun, joka kuvaa muutosmatkaa sekä valaisee myös, miten markkinointi voi saada ihmiset toimimaan uudella tavalla. Pääsemme tutustumaan myös tuoreisiin tutkimustuloksiin suomalaisten yritysten asiakaskeskeisyyden tilasta, tyypillisistä kompastuskivistä sekä näkökulmista niiden ylittämiseksi.

Webinaari antaa työkaluja johtajalle muutoksen läpivientiin sekä eväitä asiantuntijoille vaikuttaa oman organisaation asiakaskeskeisyyden toteutumiseen.

Asiantuntija
Roope Ruotsalainen, toimitusjohtaja, Frankly Partners

Kesto
1:03:13

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa