Miten segmentoit asiakkaasi niin, että palvelet heidän tarpeitaan juuri siten kuin he odottavat?
Yli 90 % B2B-organisaatioista segmentoi asiakkaansa toimialan, koon ja laskutuksen mukaan. Tämä ei kuitenkaan vastaa tärkeimpään kysymykseen: Mikä luo asiakkaille arvoa, joka saa heidät ostamaan meiltä ja sitoutumaan meihin?
Tässä webinaarissa käsittelemme B2B-asiakkaiden strategista segmentointia.
Asiantuntija
Tarja Lähdemäki, Chief Customer Officer, MRK Funnel Oy
Tarjalla on reilun 20 vuoden kokemus asiakaskeskeisen liiketoiminnan edistämisestä sekä strategisella että kädet savessa -tasolla markkinoinnissa, myynnissä ja konsulttina. Näiden lisäksi hän on toiminut myös digitaalisen palvelumuotoilun parissa asiakkuusjohtajana ja tuntee digitalisoitumisen mukanaan tuomat mahdollisuudet asiakasarvon kehittämiselle.
Kesto
1:01:28
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!