Miten segmentoit asiakkaasi niin, että palvelet heidän tarpeitaan juuri siten kuin he odottavat?

Yli 90 % B2B-organisaatioista segmentoi asiakkaansa toimialan, koon ja laskutuksen mukaan. Tämä ei kuitenkaan vastaa tärkeimpään kysymykseen: Mikä luo asiakkaille arvoa, joka saa heidät ostamaan meiltä ja sitoutumaan meihin?

Tässä webinaarissa käsittelemme B2B-asiakkaiden strategista segmentointia.

Asiantuntija
Tarja Lähdemäki, Customer Advocate, Valoa Digital

Tarjalla on reilun 20 vuoden kokemus asiakaskeskeisen liiketoiminnan edistämisestä sekä strategisella että kädet savessa -tasolla markkinoinnissa, myynnissä ja konsulttina. Näiden lisäksi hän on toiminut myös digitaalisen palvelumuotoilun parissa asiakkuusjohtajana ja tuntee digitalisoitumisen mukanaan tuomat mahdollisuudet asiakasarvon kehittämiselle.

Kesto
1:01:28

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.