Asiakaskeskeisen toiminnan ytimen muodostaa yrityksen tuotteista, palveluista ja toiminnasta syntyvä asiakkaan kokema arvo eli asiakasarvo. Asiakasarvon tuottamisessa on pohjimmiltaan kyse kyvystä auttaa. Kilpailuetu syntyy puolestaan asiakkaan kokemasta arvosta.

Tässä webinaarissa kuulet, miten kilpailuetua luodaan asiakasarvoa ymmärtämällä.

Asiantuntija
Tarja Lähdemäki, Chief Customer Officer, MRK Funnel Oy
Tarjalla on reilun 20 vuoden kokemus asiakaskeskeisen liiketoiminnan edistämisestä sekä strategisella että kädet savessa -tasolla markkinoinnissa, myynnissä ja konsulttina.

Kesto
54:49

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!