Miten brändin kehitystä voi mitata ja mitä kaikkea mittareiden takana on?

Webinaarissa avaamme ”Brändien arvostus 2022” -tutkimuksen kautta niitä tekijöitä ja havaintoja, mitkä tekevät brändistä vahvan – jopa vuodesta toiseen.

Webinaari saa sinut pohtimaan

  • Hyödyntääkö yrityksesi parhaalla mahdollisella tavalla omia mittareitaan ja ovatko ne riittävät?
  • Miten bränditutkimuksen tuloksia voi hyödyntää päivittäisessä työssä?
  • Kuinka yhdistää tietoa eri tietolähteistä ja miten ottaa huomioon kulutuskäyttäytymisen muutokset brändityössä?

Asiantuntijat
Katja Sipponen, Senior Insight Manager & Anne Melander, Business Director, Taloustutkimus Oy

Katja vastaa Taloustutkimuksella mm. brändi- ja kuluttajatutkimuksista sekä ravintoon ja hyvinvointiin liittyvistä markkinatutkimuksista ja Anne toimii tiiminvetäjänä yksikössä, joka vastaa ravintoon, asumiseen ja hyvinvointiin liittyvistä markkinatutkimusratkaisuista. 

Kesto
1:02:17

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa