Työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön
Taktiikat työnantajabrändäykseen Suomessa ovat lapsen kengissä ja nyt on oiva aika erottua pienelläkin panostuksella. Tässä työssä ei perinteinen ja tarkkaan harkittu yritysmarkkinointi toimi, vaan avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön.
Käymme läpi, miksi
– ilman erottuvuutta yritys jää ikuiseksi kakkoseksi, kun alan huippuosaajat pohtivat tulevaisuuden työnantajaa.
– voittavilla yritysbrändeillä on yhtenäinen tarina, visio, arvot ja tarjoama koko organisaation tasolla (myös työnantajana) ja näistä osataan viestiä vaikuttavasti eri avainkohderyhmille.
– työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – jokainen työyhteisön jäsen kantaa kortensa kekoon rakentamalla tervettä työkulttuuria ja lopulta työntekijäkokemuksesta viestimällä.
Palaute webinaarista
”Esiintyjät olivat erinomaisia, materiaali informatiivinen ja selkeä. Erittäin tarpeellista sisältöä markkinointiin, jossa jo alkanut näkymään rekrypaineet ja luultavasti tai ainakin toivottavasti synergiat yleistyvät.”
Asiantuntijat
Petra Erkkilä, COO & Minea Leva, Employer Branding Specialist, Finders Seekers
Viimeiset 7 vuotta Petra on työskennellyt työnantajabrändäyksen ja rekrytoinnin konsulttina IT-alalla ja on yksi Finders Seekersin perustajista. Minea on rekrytoinnin, markkinoinnin ja työnantajabrändäyksen asiantuntija sekä yksi Finders Seekersin osakkaista.
Kesto
1:17:29
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.