Miten keskiarvokonetta voi hyödyntää luomaan jotain keskiarvosta poikkeavaa?
Markkinoijat kohtaavat päivittäin dilemman: tekoälyä tulisi hyödyntää tehokkuuden nimissä, mutta samalla se näyttää tuottavan kaikkialla samaa keskinkertaisuutta. Seurauksena kaikki näyttävät, kuulostavat ja tuntuvat samalta. Ei hyvä.
Tässä webinaarissa käännetään tilanne päälaelleen: hyödynnämme tekoälyä erottuvuuden luomisessa aina brändistrategiasta kampanjaideoihin ja sisällöistä asiakaskokemukseen.
Asiantuntija
Ville Ruokonen, luova strategi, SEK
Ville on bränditalo SEKin kokenut strategi, jolla on valtavirtaa haastava tapa hyödyntää tekoälyä.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:15:30
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.