Miten keskiarvokonetta voi hyödyntää luomaan jotain keskiarvosta poikkeavaa?

Markkinoijat kohtaavat päivittäin dilemman: tekoälyä tulisi hyödyntää tehokkuuden nimissä, mutta samalla se näyttää tuottavan kaikkialla samaa keskinkertaisuutta. Seurauksena kaikki näyttävät, kuulostavat ja tuntuvat samalta. Ei hyvä.

Tässä webinaarissa käännetään tilanne päälaelleen: hyödynnämme tekoälyä erottuvuuden luomisessa aina brändistrategiasta kampanjaideoihin ja sisällöistä asiakaskokemukseen.

Asiantuntija 
Ville Ruokonen, luova strategi, SEK

Ville on bränditalo SEKin kokenut strategi, jolla on valtavirtaa haastava tapa hyödyntää tekoälyä. 

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:15:30

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa