MARK Partner on Markkinointiliiton kumppanin tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
Differo järjesti webinarin, jossa käydään läpi mm.
- Asiakkaan ostopolun huomioiminen sisällöntuotannossa
- Miten motiivit ja hakukoneoptimointi pelaavat yhteen?
- Opit tunnistamaan asiakkaasi motiivit
Katso webinar-tallenne: Sisältöihin uutta virtaa kohderyhmän motiiveista
Miten luoda sisältöjä, jotka vastaavat asiakkaidesi tarpeisiin ja kasvattavat myyntiä?
Tunnetko asiakkaasi motiivit, haasteet, draiverit ja ennakkoluulot? Jos et, nyt jos koskaan on oikea hetki ottaa nämä asiat selvitykseen käytännönläheisen webinaarimme avulla, josta saat sekä suunnitteluun että kirjoittamiseen virtaa!
Asiantuntijat:
Suvi Johansson ja Paula Savonen, Differo
Kesto:
57:49
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.