Case Kotipizza: Näin rakennettiin brändi, joka puhuttelee ja tuottaa tulosta
Brändit kilpailevat yhä enemmän merkityksellisyyden, arvojen ja erottuvuuden kautta. Kotipizza osoittaa, miten brändiuudistus voi olla vaikuttava työkalu strategian toteuttamisessa, jossa uudistus ei ollut vain pintaremontti.
Webinaarissa käydään läpi:
- Mikä oli Kotipizzan lähtötilanne, ja miksi brändiä uudistettiin?
- Vaikutukset asiakaskokemukseen, liiketoimintaan ja näkyvyyteen
- Tulokset ja mittaaminen. Mitä ne kertovat?
- Mitä seuraavaksi?
Asiantuntijat
Heidi Stirkkinen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group Oy
Laura Smolander, brändi- ja markkinointijohtaja, Kotipizza Group Oy
Heidi luotsaa Kotipizza Groupia kokeneen kapteenin varmuudella. Vakuuttavilla ketjujohtamisen taidoillaan hän on valjastanut muutoksen haasteet mahdollisuuksiksi, ja Kotipizza matkaa kohti tulevaisuutta jatkuvasti kehittyen. Heidi on ennen kaikkea ihmisten johtaja. Hän kehittää intohimoisesti yhdessä tiiminsä ja franchising-yrittäjien kanssa Suomen parhainta ja herkullisinta asiakaskokemusta.
Laura johtaa Kotipizzan brändiä intohimolla ja strategisella otteella, jossa ihmiset ja brändi nähdään liiketoiminnan kasvun keskiössä. Hän vastaa Kotipizzan markkinoinnista, brändistä, asiakaskokemuksesta ja tuotevalikoimasta yhdessä tiiminsä kanssa. Lauralla on myös laaja kokemus kansainvälisestä brändimarkkinoinnista.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:15:47
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.