Yhtenäinen brändi ei synny sattumalta – mutta se voi hajota yllättävänkin helposti

Sisältöä syntyy tänä päivänä enemmän kuin koskaan – eri ihmisiltä, eri kanaviin ja eri työkaluilla. Kun jokainen tekee vähän omalla tavallaan, visuaalinen linja alkaa helposti rakoilla. Tunnistettavuus katoaa, ja brändi menettää otettaan.

Canva tarjoaa tähän modernin ratkaisun, joka kokoaa suunnittelun, tekoälyn ja tiimityön saman työkalun alle – yksinkertaisesti, hallitusti ja visuaalisesti vaikuttavasti. Canvassa piilee myös sudenkuoppansa, ja pahimmillaan lopputuloksena on visuaalinen viidakko, johon viestin vastaanottaja eksyy.

Webinaarissa käydään läpi, miten sillisalaattiefekti muunnetaan yhdenmukaiseksi ja muistettavaksi visuaaliseksi viestinnäksi, jota ohjaa organisaation brändi ja punainen lanka.

Asiantuntija
Sara Kuusivuo, markkinoinnin asiantuntija & kouluttaja

Sara yhdistää työssään luovuuden, selkeyden ja ihmisymmärryksen. Hän innostaa tiimejä ottamaan Canvan haltuun koko organisaation laajuudelta – rohkeasti, käytännöllisesti ja omannäköisesti.

Hän on kouluttanut Canvaa vuodesta 2021 alkaen, ensimmäisenä asiakkaanaan Kesko. Sittemmin mukana on ollut laaja kirjo yksityisen ja julkisen sektorin toimijoita: yrityksiä, yhdistyksiä, kuntia, kaupunkeja, liittoja, oppilaitoksia ja seurakuntia.

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:15:29

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa