Miten organisaation johtaja, markkinoinnin tilaaja ja sen suunnittelija tekevät yhdessä maailman parasta markkinointia?
Maailman paras markkinointi syntyy, kun organisaatioiden johto sekä markkinoinnin tekijät ymmärtävät toisiaan ja osaavat tukea toistensa työtä. Tässä webinaarissa käydään läpi eri ryhmien omin sanoin, mikä edellisten yhteistyössä sujuu, mikä ei – ja mitä sille voi kukin tehdä.
Taustalla kyselytutkimus
Tapahtuman sisältö perustuu Berry Creativen Markkinointiliitolle kesä-elokuussa 2025 tekemään tutkimukseen.
Markkinoinnin manifesti
Webinaari on osa Markkinointiliiton koulutuksia, keskusteluita ja paneeleita sisältävää sarjaa, jonka tehtävä on luoda toimivaa yhteistyötä, onnellisia suunnittelijoita, onnellisia asiakkaita – ja nostaa tuhansien innovaatioiden ja luovuuden Suomi tanakasti jaloilleen. Ei enää yhtään taantumaa!
Tutustu lisää Markkinoinnin manifestiin.
Asiantuntija
Timo Berry, toimitusjohtaja & luova johtaja, Berry Creative
Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?
Berry Creative on luova toimisto, jonka töitä on palkittu kansallisilla ja kansainvälisillä areenoilla. Se on voittanut mm. Suomen parhaan brändi- ja designtoimiston kilpailun kolmesti.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:19:33