Tarjolla vaikuttavimman vastuullisuusviestijän paikka!

Yritykselle olisi tarjolla paikka positiivisen muutoksen ajurina yhteiskunnassa, mutta kunnianhimon ja rohkeuden puute seisoo esteenä. Jotta brändi nousisi vaikuttavaksi muutoksentekijäksi, on otettava harppaus luovuudessa ja rohkeudessa ottaa kantaa. Lisäksi on uudistettava markkinoinnin toimintatapoja ja yrityksen rakenteita. Miten se tehdään käytännössä?

Asiantuntijat
Steve Brown & Anu Ubaud, perustajaosakkaat, United Imaginations
Titta Jaakkola, viestintä- ja sisältöjohtaja, Hartwall

United Imaginations on yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen keskittyvä brändi- ja viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä tekemään vastuullisuudesta kasvun ajurin.

Steve Brown on toiminut luovana johtajana Suomessa, Amsterdamissa ja Brysselissä, kehittäen brändejä yhteiskunnallisen vaikutuksen kautta. Anu Ubaud on viestinnän ja yhteiskunnallisen vaikuttavuuden asiantuntija, joka on tehnyt töitä viestinnän ja journalismin saralla ja johtotehtävissä parinkymmenen vuoden ajan.

Kesto
1:21:18

Tulossa!
MARK koulutus: Onnistuneen vastuullisuusviestinnän kaava 
Ti 13.2.2024 klo 13-16

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (82%)
  • Hyvä (18%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa