Näin vastaat muuttuneeseen B2B-ostokäyttäytymiseen
Webinaarissa kuulet uusimmat muutossignaalit ostokäyttäytymisen muutoksesta. Kun asiakas ei tee ostopäätöstä enää samalla tavalla kuin aikaisemmin, se haastaa markkinointia ja myyntiä selvittämään paremmin asiakkaan ostopolkua.
Käsittelemme mm. seuraavia teemoja:
– Miksi ostaja lähes aina katoaa innostuksen jälkeen?
– Pistemäinen sisältömarkkinointi ei tuota enää tulosta. Sitkeys ja loogisuus ovat valtteja!
– Älä tee sisältöjä sisältöjen vuoksi, vaan rakenna tehokkaita ostopolkuja
– Markkinointi + myynti = asiakkaanne ostopolku
Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo
Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti.
Kesto
1:15:49
TULOSSA! Ti 23.5.2023 klo 13.00 – 16.00
MARK koulutus: Onnistunut sisältöstrategia