Näin vastaat muuttuneeseen B2B-ostokäyttäytymiseen

Webinaarissa kuulet uusimmat muutossignaalit ostokäyttäytymisen muutoksesta. Kun asiakas ei tee ostopäätöstä enää samalla tavalla kuin aikaisemmin, se haastaa markkinointia ja myyntiä selvittämään paremmin asiakkaan ostopolkua.

Käsittelemme mm. seuraavia teemoja:
– Miksi ostaja lähes aina katoaa innostuksen jälkeen?
– Pistemäinen sisältömarkkinointi ei tuota enää tulosta. Sitkeys ja loogisuus ovat valtteja!
– Älä tee sisältöjä sisältöjen vuoksi, vaan rakenna tehokkaita ostopolkuja
– Markkinointi + myynti = asiakkaanne ostopolku

Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo

Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti. 

Kesto
1:15:49

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (100%)
  • Hyvä (0%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa