Tuntuuko siltä, että markkinoinnin suunnittelu on aina sitä samaa?

On luonnollista, että ajattelumme suunnittelutyössä noudattaa aina samoja ajatustapoja ja rutiineja. Luovuuden näkökulmasta asioiden tekeminen aina samalla tavalla johtaa kuitenkin kapeaan ajatteluun. Miten voisit lähteä muuttamaan ja muokkaamaan omaa sekä markkinointitiimisi ajattelua rohkeammaksi ja luovemmaksi?

Webinaarissa kuulet viisi räjäyttävää reseptiä, joilla synnytät voimakkaampia ideoita!

Palaute webinaarista
”Esiintyjien osaaminen ja ymmärrys, asioiden taustoitus ja ongelman hahmottamiskyky täysi kymppi. Myös esiintymisen luontevuus ja rentous oli tosi hyvä juttu.”

”Kenties kuukauden paras webinaari!! Täyttä asiaa kivalla tavalla esille tuotuna. Puhujista huokui aito intohimo asiaa kohtaan. Keep on rocking!”

Asiantuntijat
Johanna Lehtonen, Co-Founder ja Brando Louhivaara, CEO & Co-Founder, Kollabolla

Johannan tarina ponnistaa markkinatutkimuksen, kasvuyritysten ja digitalisaation risteyskohdasta. Johannalla on yli 20 vuoden kokemus eri kokoisten yritysten markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä käytännönläheisestä toteuttamisesta.

Brandolla on yli 30 vuoden kokemus esimies- ja asiantuntijatehtävissä luovilla aloilla, luovana johtajana rohkeiden brändien, journalismin ja innovatiivisten sisältöjen ja strategisen magiikan maailmoissa.

Kesto
59:47

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (8%)
  • Hyvä (67%)
  • Ok (8%)
  • Menettelee (17%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa