Koukku, tarina & tarjous

Digitaaliset ostopolut ovat usein rikki: websivut, konversiopisteet, käyttökokemus, analytiikka, yleisöjen rakentaminen eri kanaviin, myyntitekstit, mainonta ja automaation hyödyntäminen. Tulokset hajoavat ja kokonaiskuvaa on vaikea muodostaa saati rakentaa asiakkaan matkasta selkeää ostopolkua. Käsikirjoitus puuttuu.

Tässä webinaarissa käymme läpi toimivan digitaalisen ostopolun elementtejä.

Asiantuntija
Jouni Koistinen, digistrategi, Coco Invest Oy

”Olen ollut mainostoimistoyrittäjänä yli 30 vuotta. Digimarkkinointia olen tehnyt koko internetin ajan. Markkinoinnin automaation parissa olen konsultoinut yli 10 vuotta. Minulle mielenkiintoisimpia ovat vaativat tehtävät, joissa luodaan asiakkaalle näkemys tämänhetkisestä kokonaistilanteesta, kehitetään selkeät työtavat sekä lopuksi ohjataan etenemispolulle ja saadaan digimarkkinointi tuottamaan. Coco Invest on perheyhtiö ja HubSpotin kultapartneri jo toisen kerran.”

Kesto
1:20:52

TULOSSA! Ti 30.11. klo 13.00-15.30
MARK KOULUTUS: Kolme digitaalista ostopolkua

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (48%)
  • Hyvä (37%)
  • Ok (11%)
  • Menettelee (4%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa