Mistä tunnistat idean, joka saa aikaan elämyksen ja polttomerkitsee brändin?

Parhaat mainosideat koskettavat, kouraisevat, nostavat suupielet hymyyn, saavat raottamaan lompakkoa. Parhaat ideat syntyvät totuudellisuudesta, tunnevaltaisuudesta, hienovaraisuudesta ja merkitsevyydestä.

Webinaarin aikana tutustut ideoihin, jotka ovat polttomerkinneet brändin mieleen ja sydämeen, ja ymmärrät, miksi ne ovat siihen kyenneet.

Näet, miten looginen voikaan olla liukuma liiketoimintaideasta brändi-ideaan, kommunikaatioideaan ja unohtumattomiin mainosideoihin.

Asiantuntija
Markku Rönkkö, kirjailija, copywriter, ohjaaja

Markku on julkaissut romaaneja, novelleja ja esseitä ja kirjoittanut teatterille ja televisioon. Copywriterina ja luovana johtajana hänet on palkittu maailman tärkeimmissä mainosalan kilpailuissa mukaan lukien Cannes, Clio, One Show, New York, London, Epica ja Eurobest. Kansallisia ja kansainvälisiä huomionosoituksia hänellä on yli 400. Elämä on.

Kesto
1:25:52

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (75%)
  • Hyvä (18%)
  • Ok (5%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (3%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa