Mistä on onnistunut hakukoneoptimointi tehty?

Webinaarissa kuulet konkretian kera, miten laajaa SEO-kokonaisuutta on järkevää lähteä toteuttamaan, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ja minkälainen painoarvo erilaisilla tekijöillä on kokonaisuudessa. Tässäkin aiheessa hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty!

Käymme läpi markkinointia toteuttavan näkökulmasta, mitä on:

  • On-page SEO
  • Off-page SEO
  • Tekninen SEO

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Director – Business & Technology, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist” titteliltään. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa.

Kesto
1:22:50

TULOSSA! Ti 24.5. klo 13.00-15.30
MARK KOULUTUS: Onnistunut SEO käytännössä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (36%)
  • Hyvä (64%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa