Mistä on onnistunut hakukoneoptimointi tehty?

Webinaarissa kuulet konkretian kera, miten laajaa SEO-kokonaisuutta on järkevää lähteä toteuttamaan, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ja minkälainen painoarvo erilaisilla tekijöillä on kokonaisuudessa. Tässäkin aiheessa hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty!

Käymme läpi markkinointia toteuttavan näkökulmasta, mitä on:

  • On-page SEO
  • Off-page SEO
  • Tekninen SEO

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Onnistunut SEO käytännössä

Palaute webinaarista
”Erittäin hyvä kokonaisuus ja konkreettisia esimerkkejä ja neuvoja. Todella hyvä webinaari! ”

”Erinomainen sisältö ja asiantunteva esiintyjä.”

”Kiitos erittäin hyvästä webinaarista. Pitkästä aikaa webinaari, josta jäi oikeasti jotain mieleen ja oppi uusia asioita.”

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Director – Business & Technology, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist” titteliltään. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa.

Kesto
1:22:50

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (38%)
  • Hyvä (63%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa