Google Analytics 4 yhdistää sivustojen ja sovellusten analytiikan saumattomaksi kokonaisuudeksi
Uusi Google Analytics tarjoaa aiempaa kattavamman kuvan siihen, kuinka liiketoimintasi verkossa kohdataan. Mitä nopeammin otat Google Analytics 4:n käyttöön, sitä yhtenäisempää ja käyttökelpoisempaa dataa keräät!
Käymme läpi:
- Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
- Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
- Miten GA4 eroaa aikaisemmasta Google Analyticsista?
- Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?
Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru
Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.
Kesto
1:16:04
TULOSSA! Ti 26.4. klo 13.00-15.30
MARK KOULUTUS: Google Analytics 4 -raportit markkinoijalle