Google Analytics 4 yhdistää sivustojen ja sovellusten analytiikan saumattomaksi kokonaisuudeksi

Uusi Google Analytics tarjoaa aiempaa kattavamman kuvan siihen, kuinka liiketoimintasi verkossa kohdataan. Mitä nopeammin otat Google Analytics 4:n käyttöön, sitä yhtenäisempää ja käyttökelpoisempaa dataa keräät!

Käymme läpi:

  • Mikä on uusi Google Analytics (GA4)?
  • Mitä uusia ominaisuuksia GA4 tarjoaa markkinoijalle?
  • Miten GA4 eroaa aikaisemmasta Google Analyticsista?
  • Miten kannattaa edetä GA4:n käyttöönoton kanssa?

Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru

Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään hän auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi.

Kesto
1:16:04

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä 

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (42%)
  • Hyvä (58%)
  • Ok (0%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa