Sitä saat, mitä mittaat

Järkevästi käytettynä Google Analytics on tehokas työkalu mittaamiseen. Mutta, minkälaisia asioita voi ja kannattaa mitata? Kuinka paljon nämä toimenpiteet vaativat työtä? Ja kenen toimesta? Lisäksi pohdimme, kannattaako käyttää Universal Analyticsia vai Google Analytics 4:ää?

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli titteliltään kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist”. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän välimaastoon osuva aihe on Google Analytics, josta Tomilla on pitkä kokemus sekä asiakkaiden kanssa että kouluttajana.

Kesto
1:02:43

TULOSSA! Ke 17.3. klo 13-16
MARK KOULUTUS: GOOGLE ANALYTICS – NÄIN MITTAAT OIKEIN
Asiantuntijana Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (37%)
  • Hyvä (43%)
  • Ok (9%)
  • Menettelee (3%)
  • Huono (9%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa