MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus
MARK Kasvuaamu -tallenne ”Case Aamu Partners – Asiakasarvon johtaminen” tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten varmistaa asiakasarvon jatkuva kasvattaminen käytännössä?
- Miten löytää datalähteistä ja -tulvasta se johtamisen kannalta olennainen?
- Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
- Asiakasarvon jatkuva seuranta, oppiminen ja resurssien uudelleenohjaus
Asiantuntija
Tuomas Paananen, CEO, Aamu Partners
Kesto
29:38
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!