MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.

Kuvaus:
Case Kämp Collection – Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen

Kämp Collection Hotels on valikoima luksus- ja lifestylehotelleja, joita yhdistää odotus korkeasta ja ainutlaatuisesta asiakaskokemuksesta.

Esityksen tavoitteena on kuvata:
• yhtiön tapa ja keinot johtaa asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen
• mitä tarkoittaa brändillä johtaminen mission ja arvojen mukaisesti, merkityksellinen henkilöstökokemus keskiössä

Asiantuntija:
Krista Syväkari, Liiketoimintajohtaja, Kämp Collection Hotels Oy

Kesto:
29:23

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!