Mikä tekee mainoksesta ikimuistoisen?

Mainonta on kuin peili, joka heijastaa elämäntapojen, kulttuurin, arvojen, unelmien ja roolimallien evoluutiota.

Mainostoimisto Folk Finlandin luova johtaja Tommi Laiho ja toimitusjohtaja Pia Dahlman syventyvät hyvän mainosfilmin anatomiaan analysoimalla esivalittuja klippejä eri vuosikymmeniltä. Mitä voimme oppia näistä ikimuistoisista mainoksista?

Asiantuntijat
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen. 

Pia Dahlman, CEO, Folk
Pia on entinen jalkapalloilija, joka uskoo vahvoihin, yhdessä viihtyviin joukkueisiin. Sellaisiin kuin Folk, jossa luovuus, välittäminen ja huono huumori ovat läsnä päivittäin. Kuten myös epäonnistumisiin ja uteliaisuuteen, sillä ilman niitä ei voi saavuttaa mitään oikeasti hienoa. Jopa hieman ylimitoitettu kilpailuhenkisyys on saattanut johtaa myös siihen, että hän on ollut mukana lukuisissa alan palkintoja voittaneissa tiimeissä.

Kesto
1:06:03

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa