Datasta analyyseihin ja tarinoiden kautta oikeisiin päätöksiin

Tässä kattavassa koulutuksessa opit, kuinka tuot markkinoinnin mittaamisen osaksi organisaatiosi kehitystä.

Sisältö:

  1. Markkinoinnin analytiikan jalkautus osana liiketoiminnan kehitystä
    – Kuinka menestyneet yritykset jalkauttavat dataa?
    – Oikeat mittarit oikealle henkilölle
    – Markkinoijan ja muiden asiantuntijoiden rooli datan parissa
    – Miten sinä voit ajaa eteenpäin datavallankumousta organisaatiossanne?
    – Kuinka käyt puolustustaistelun budjetista datan avulla?
  2. Mittaamisen periaatteet
    – Datan ja analysoinnin merkitys organisaatioissa
    – Kvantitatiivisen ja kvalitatiivisen datan yhteispeli
    – Datavetoisen organisaation toiminta case-esimerkein
  3. Staattisen datan analysointi
    – Datalähteiden valinta
    – Ongelman määritys ja validointi
    – Analysointiprosessi
    – Tulosten tulkinta
  4. Dynaamisen datan analysointi
    – Datalähteiden priorisointi
    – Mittareiden valinta
    – Analysoinnin periaatteet
    – Jatkuva datavetoinen kehitys
  5. Kuinka valita oikeat mittarit?
    – Liiketoiminnan mittareiden murskaus markkinoinnin taktiselle tasolle
    – Mittareista viestintä
  6. Datan tuominen eloon HANDS ON!
    – Datan visualisointi ja dashboard-harjoittelu
    – Tarinankerronta osana raportointia
  7. Analysoinnin kolme liiketoimintakriittistä muotoa
    – Kuvailevat analyysit
    – Ohjastavat analyysit
    – Projektoivat analyysit

Palaute koulutuksesta 
”Mielenkiintoinen setti. Todella hyviä pointteja mittaamiseen ja antoi ajattelemisen aihetta.”

Miksi ostaa koulutustallenne
Opit huipputekijöiden käyttämien toimintamallien avulla ymmärtämään seurattavaa dataa paremmin ja tulkitsemaan sitä selkästi eri sidosryhmille. Koulutukseen kuuluu myös hands-on -osio, jossa pääset työstämään omaa dashboardiasi kouluttajan kanssa samalla periaatteita oppien.

Kenelle?
Koulutus sopii asiantuntijoille ja johtajille, jotka käsittelevät markkinoinnin dataa ja tekevät sen perusteella suosituksia tai päätöksiä työssään ja joilla on pääsy organisaationsa digitaalisen markkinoinnin dataan.

Kouluttaja
Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad

Koulutus pidetty
marraskuu 2022

Kesto 
2:43:24

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 24 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 24 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

Vastaa