Podcast ei ole vain media – se on brändin kasvattamisen ja syvällisen vaikuttamisen väline
Podcastit ovat yksi markkinointiviestinnän alihyödynnetyimmistä voimavaroista. Ne eivät ole pelkästään keskusteluja – ne ovat strategisia työkaluja, jotka rakentavat luottamusta, syventävät asiakassuhteita ja vahvistavat brändin ajatusjohtajuutta.
Haluatko oppia, miten suunnittelet, tuotat ja markkinoit vaikuttavan podcastin, joka todella tavoittaa kohderyhmänsä ja tukee liiketoimintasi tavoitteita?
Tässä koulutuksessa saa käytännönläheisen syväsukelluksen siihen, kuinka suunnittelet ja toteutat onnistuneen podcastin, rakennat siitä osan sisältöstrategiaasi ja varmistat, että se todella löytää ja sitouttaa yleisönsä.
Palaute koulutuksesta
”Kouluttajat antoivat selkeitä neuvoja ja pohdintatehtäviä podcast-tuotannossa alkuun pääsemiseksi.”
Miksi ostaa tallenne?
- Ymmärrät, miksi podcastit sitouttavat kuulijoita paremmin kuin moni muu sisältömuoto.
- Opit, miten podcast voi olla enemmän kuin brändin ääni – se voi olla koko markkinoinnin ja viestinnän moottori.
- Saat konkreettisia työkaluja podcastin suunnitteluun, tuotantoon ja levitykseen.
- Oivallat, miten yksi podcast-jakso voi tuottaa sisältöä kymmeniin eri kanaviin.
Kenelle?
Tämä koulutus on suunnattu markkinointi- ja viestintäammattilaisille, asiantuntijoille, yritysjohdolle sekä kaikille, jotka haluavat hyödyntää podcastia strategisesti osana brändinrakennusta, asiakaskokemusta ja markkinointiviestintää.
Kouluttajat
Liisa Holma & Minna Ruusuvuori, Hear Hear Media
Koulutus pidetty
syyskuu 2025
Kesto
2:55:53
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi