Mitä markkinoinnin ammattilaisen tulisi tietää taloudesta, sen hallinnasta ja liiketoiminnan tunnusluvuista vuonna 2020?

MARKin vieraana pitkän linjan talousasiantuntija Risto Walden. Haastattelussa käydään läpi mm. seuraavia asioita:

  • Koronakriisin vaikutus talouteen ja yrityksiin
  • Talouden trendit ja lainalaisuudet yleisesti
  • Markkinoinnin merkitys yrityksille
  • Liiketoiminnan tärkeimmät tunnusluvut markkinoinnin ammattilaisille
  • Tunnuslukujen ymmärtäminen ja hyödyntäminen omassa toimenkuvassa sekä osana kokonaisuutta

Asiantuntija
Risto Walden, toimitusjohtaja, Bilanssi

Risto toimii verotuksen ja tilinpäätöksen asiantuntijana Bilanssi Oy:ssä ja on aiemmin toiminut useita vuosia Helsingin kauppakorkeakoulussa (Vuoden Opettaja 2003) ja verohallinnossa. Hän kuuluu Suomen eturivin asiantuntijoihin kirjanpidollisella ja verotuksellisella osaamisellaan ja on kirjoittanut useita teemaan liittyviä kirjoja ja artikkeleita. 

Kesto
29:46

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!