MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.

Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Markkinoinnin tulosvastuu, toimenpiteistä tuottamiseen. MARK:in vieraana  ja aiheesta keskustelemassa Aarne Töllinen, CMO, Barona

Asiantuntija:
Kolmivuotiaan uteliaisuudella aamuisin heräävä Aarne uudistaa työkseen työelämää Baronan markkinoinnin ja viestinnän kipparina. 16-vuotiaana flyerinjaosta alkanut markkinointiura on kuljettanut hänet matkailualalta, toisenlaisen toimiston kautta soteen ja nyt unelmatyöhönsä Baronalle. Kun paljosta tietää vähän, mutta ei mistään paljoa, on Aarnen mielestä syytä keskittyä ammattitaitoisten tiimien sekä kumppanuuksien rakentamiseen.

Kesto:
47:08

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!