Markkinoinnin tehtävä on luoda kasvua ja ajaa liiketoimintaa eteenpäin omasta roolistaan käsin. Mitä se tarkoittaa markkinointijohtajan roolille?

Jos markkinointi ei pysty selkeästi osoittamaan, miten se vaikuttaa liiketoiminnan kasvuun ja tuloksiin, sen olemassaolon voi kyseenalaistaa. Markkinointijohtajan vastuulla on selkeyttää, kuinka markkinoinnin organisaatio kontribuoi liiketoimintaan, ennen kaikkea sen kasvuun, mutta myös kannattavuuteen.

Webinaarissa käydään läpi:

  • Miten markkinointijohtaja voi varmistaa olevansa liiketoimintalähtöinen?
  • Miten muuntaa markkinointi liiketoimintalähtöiseksi?
  • Mikä ero on myynnin tuella ja liiketoimintalähtöisellä markkinoinnilla?
  • Mitkä ovat liiketoimintalähtöisen markkinointijohdon keskeiset mittarit ja tavoitteet?

Palautteita webinaarista
”Hyviä pointteja ja hyviä kysymyksiä kuuntelijoilta. Sain vinkkejä omaan työhöni. Kiitos.”

Asiantuntija
Ossi Ahto, markkinoinnin neuvonantaja ja interim CMO

Ossilla on pitkä tausta markkinoinnista – hänellä on kokemusta brändien kehittämisestä (mm. Red Bull, Heineken, Hartwall) ja digitaalisesta markkinoinnista mm. Googlella. 

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:16:41

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa