Rohkealla tekoälyn käytöllä kiihdytystä inhimilliselle luovuudelle

Generatiivinen tekoäly on jo arkea, eikä sen merkitystä tarvitse enää perustella. Se ei silti korvaa ammattitaitoa tai -ylpeyttä, vaan inhimillisen luovuuden merkitys osana tekoälykästä arkea jopa kasvaa.

Webinaarissa kuulee, miten inhimillinen luovuus ja generatiivinen tekoäly voivat yhdessä tuottaa vaikuttavampaa markkinointia.

  • Miksi jotkut tiimit saavat aikaan enemmän lyhyemmässä ajassa?
  • Miten tekoälyä voi käyttää luovan ajattelun sparraajana?
  • Miten saada aikaiseksi kilpailuetua, kun kaikilla on käytössä samat työvälineet?

Asiantuntijat
Jukka Niittymaa, tekoäly- ja innovaatiojohtaja, Sherpa
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa

Jukka operoi nopeasti kehittyvän generatiivisen tekoälyteknologian eturivissä kartoittaen ja testaten uusia GenAI-innovaatioita. Hän konsultoi liiketoiminta-, viestintä- ja markkinointijohtajia ja asiantuntijoita uusien tekoälyjen tarjoamista mahdollisuuksista, tuoreista suuntauksista ja haasteista. Jukka on myös “Tekoälykäs viestintä” -kirjan päätoimittaja. Kirja osa Jukan väitöskirjatutkimusta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulussa, jossa hän tutkii GenAI:n vaikutusta viestintään ja markkinointiin.

Tommi on yksi Sherpan perustajista ja toimiston luova johtaja. Hänellä on 20 vuoden monipuolinen kokemus markkinoinnin suunnittelusta ja tuotannosta. Tommi on kiinnostunut generatiivisen tekoälystä niin isossa kuvassa yhteiskuntaa muuttavana voimana kuin käytännön tason työkaluista arjen helpottajina ja luovuuden kirittäjinä.

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:19:35

 

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (54%)
  • Hyvä (38%)
  • Ok (2%)
  • Menettelee (4%)
  • Huono (1%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa