Podcast ei ole vain sisältöä – se on strateginen työkalu, joka vahvistaa brändiä ja tukee tehokkaasti myyntiä
Markkinointipäättäjän aika on arvokasta, ja jokaisen viestintäkanavan on tuotettava selkeää lisäarvoa. Tässä webinaarissa sukelletaan syvemmälle podcastin maailmaan ja tarkastellaan, miksi se on tehokas väline brändin rakentamiseen, asiakaskokemuksen rikastamiseen ja sisältömarkkinoinnin tehostamiseen.
Palaute webinaarista
”Ylitti kaikki odotukset mielenkiintoisella sisällöllä. Osallistuin asenteella ”ei tästä meidän yritykselle ole mitään hyötyä, mutta kuuntelen mielenkiinnosta”. Väärässä olin!”
Asiantuntijat
Minna Ruusuvuori & Kati Launiainen, Hear Hear Media
Minna on Hear Hear Median perustaja-toimari, ja kokenut liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin johtaja, jolle muutoksen ja kasvun rakentaminen on intohimo. Minna auttaa rakentamaan vaikuttavia bränditarinoita ja puhuttelevaa sisältömarkkinointia joka näkyy, kuuluu ja löydetään.
Kati on tuotanto- ja sisältöjohtaja sekä host, jolla on monipuolinen kokemus televisiosta, radiosta ja podcasteista. Kati loihtii asiakkaiden viestintästrategioista kiinnostavia konsepteja ja laadukkaita tuotantoja.
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:16:46
Tulossa! Ke 28.5. klo 13-16
MARK koulutus: Näin teet onnistuneen podcastin – tuotannosta levitykseen