Synteettisiä sisältöjä luovien tekoälyjen povataan muuttavan liki jokaista toimialaa, myös markkinointia
Internetin yleistyminen ja älypuhelimien ilmestyminen jokaiseen käteen olivat digitaalisaation kaksi isoa kuluttajavallankumousta. Nyt on käynnissä kolmas: tekoälyn nopea esiinmarssi. Sen ympärille puhutaan valtavia uhkakuvia ja toisaalta muutosta vähätellään.
Webinaarissa pureudutaan hypeä syvemmälle – mikä on mahdollista tänään, miltä tulevaisuus näyttää – ja jaetaan käytännön ohjeita siihen, miten omasta osaamisesta ja työstä voi tehdä tulevaisuudenkestävää.
Asiantuntija
Lassi Kurkijärvi, Chief Technology Officer, Sofigate
Lassi on suomalainen digivaikuttaja, ja hänet tunnetaan myös Yle Aamun Jälkidigi-paneelin jäsenenä. Neljännesvuosissadan ajan digitaalisia palveluita ja mediaa kehittänyt Kurkijärvi neuvoo eurooppalaisia yrityksiä liiketoiminnan kehityksessä ja ottaa kantaa siihen, miten teknologia saadaan palvelemaan ihmisiä eikä toisin päin.
Kesto
1:18:16
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.