Kuinka lähdet tehokkaasti liikkeelle GA4:n kanssa?

Google Analytics 4:n käyttö on “pakollista” kesän jälkeen Google Analytics Universalin sammuessa. Webinaarissa kuulet, mitä tämä tarkoittaa käytännössä ja missä mennään tällä hetkellä.

Saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten suunnitella verkkosivuston mittaamista?
  • Miten GA4 ja Universal eroavat toisistaan?
  • Miten pääset alkuun GA4:n käytössä?
  • Miten tulkitset GA4:n mittareita?

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Google Analytics 4 – parhaat käytännöt

Palaute webinaarista
”Hyvä, asiantunteva esitys, tunti tehokasta tietoa – kiitos!”

”Mielestäni erinomaisen konkreettinen ja hyvin selkeäksi kokonaisuudeksi tiivistetty esitys.”

”Tomi Kaitarinteen tietoiskut ovat aina täyttä timanttia”

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Director – Business & Technology, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli titteliltään kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist”. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän välimaastoon osuva aihe on Google Analytics, josta Tomilla on pitkä kokemus sekä asiakkaiden kanssa että kouluttajana.

Kesto
1:22:10

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

 

Huolehdi kehittymisestäsi kaikissa urasi ja yrityksesi elinkaaren vaiheissa, pysy kartalla markkinoinnin muuttuvassa maailmassa!

Jopa 20 000 alan ammattilaista kehittyy kanssamme vuosittain. Tarjoamme alan johtavien asiantuntijoiden tuottamaa, laadukasta, inspiroivaa ja edistyksellisintä tietoa, huolella kuratoituna. Sponsoroituja puheenvuoroja et meiltä löydä ja saat palvelut käyttöösi heti.

Tutustu erilaisiin tapoihin tulla mukaan MARKiin >

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (14%)
  • Hyvä (57%)
  • Ok (14%)
  • Menettelee (14%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa